ماه تولد

مطالب جالب ادبي فارسي و انگليسي
نمایه کاربر
josef
آخرشه !
آخرشه !
پست: 415
تاریخ عضویت: چهار شنبه 7 آذر 1386, 1:15 pm
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط josef » شنبه 28 اردیبهشت 1387, 6:02 pm

از ارديبهشتيا ديگه كين به جز من؟؟
بياين ما رو خوشحال كنين ديگه!! :P
ببينيم كيا تعدادشون بيشتره! فكر كنم آذريا از همه بيشتر باشن!
می دانی ؟!!! همه چیز تازه اش خوب است .. جز تازه فهمیدن _ که گاه دیر است و گاه بسیار دیر _ گاه گران تمام می شود و گاه بسیار گران ..........گاهی حتی به قیمت: " بفهم و بمیر " !!

نمایه کاربر
TNZ
پادشاه
پادشاه
پست: 6111
تاریخ عضویت: دو شنبه 9 مرداد 1385, 5:43 pm
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط TNZ » شنبه 28 اردیبهشت 1387, 6:15 pm

Nersi نوشته شده:تصویر متولدين مهر ماه تصویر






خودخواه‌ و لوس


[smilie=to funny.gif]
°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°|__/°
°°°°°°°°°|___/°
°°° ____|___________
~~~\_SOMAYEH___//~~~
´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.

نمایه کاربر
fateme
آخرشه !
آخرشه !
پست: 242
تاریخ عضویت: دو شنبه 3 اردیبهشت 1386, 6:59 pm
محل اقامت: kuwait
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط fateme » شنبه 28 اردیبهشت 1387, 7:26 pm

aban :oops:
madaram migoft:
barani beposh,zire chatre asheghi tar mishavi....

نمایه کاربر
hadi
كارش درسته
كارش درسته
پست: 4070
تاریخ عضویت: چهار شنبه 4 مرداد 1385, 11:17 am
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط hadi » دو شنبه 30 اردیبهشت 1387, 6:27 am

TNZ نوشته شده:چرا حرف تو دهن مردم می زاری
برو دی ماهو بخون تازه می فهمی که یه عمر در اشتباه بودی :lol:
دی بهترترینه
دی ماهی ها هیچ کدوم آشپزی بلد نیستم، به درد نمیخورن :lol:

معرفت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم بر نمی دارد

نمایه کاربر
TNZ
پادشاه
پادشاه
پست: 6111
تاریخ عضویت: دو شنبه 9 مرداد 1385, 5:43 pm
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط TNZ » دو شنبه 30 اردیبهشت 1387, 4:43 pm

مهر ماهیا مگه بلدن؟ :D
تازه شم کی گفته من آشپزی بلد نیستم؟ :P
دست پخت منو می خوردی الان انگشت نداشتی :lol:
°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°|__/°
°°°°°°°°°|___/°
°°° ____|___________
~~~\_SOMAYEH___//~~~
´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.

Nersi
آخرشه !
آخرشه !
پست: 2493
تاریخ عضویت: شنبه 5 آبان 1386, 11:40 am
محل اقامت: تهران

Re: ماه تولد

پست توسط Nersi » سه شنبه 31 اردیبهشت 1387, 10:38 am

شمشیر هاتونو غلاف کنید،من متولد بهترین ماه هستم،و جزو باحالام :lol: :lol: :lol: به قول میثم بزن زنگووووو :D
-----> :)

نمایه کاربر
hadi
كارش درسته
كارش درسته
پست: 4070
تاریخ عضویت: چهار شنبه 4 مرداد 1385, 11:17 am
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط hadi » سه شنبه 31 اردیبهشت 1387, 4:39 pm

تو همونی که تولدش 30 اسفنده هر 4 سال یه بار تولد میگیره؟ :lol:

معرفت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم بر نمی دارد

نمایه کاربر
Ahmaad
آخرشه !
آخرشه !
پست: 1669
تاریخ عضویت: چهار شنبه 4 مرداد 1385, 7:05 pm
محل اقامت: Kuwait
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط Ahmaad » سه شنبه 31 اردیبهشت 1387, 6:39 pm

مرد متولد شهریور، نماد : سنبله

آتش عشق مرد متولد شهریور ماه بسیار کم شعله، اما جاودانه و با حرارت است.

او با عشق های رویایی و اشک های سوزان و آه های جانسوز میانه ای ندارد،‌ و اگر با چنین مردی ازدواج می کنید، باید صبر ایوب داشته باشید.

اگر شما از آن زن هایی هستید که تشنه عشق های شاعرانه و جملات مسحور کننده هستند، توصیه می کنیم که دور مرد متولد شهریور را خط بکشید، چون در غیر این صورت وضع آدم گرسنه ای را دارد که بر سر خوان نعمت نشسته باشد اما غذاها همه به بشقاب چسبیده باشند. سعی در برقرار کردن یک رابطه عشقانه خیلی رویایی با مرد متولد شهریور چنان قلب شما را جریحه دار خواهد ساخت که جراحت آن تا پایان عمر هم التیام پیدا نخواهد کرد. زندگی این مرد به طور دربست بر پایه امور مادی و کارهای عملی قرار دارد تا جایی که به طور مطلق با عشق های رمانتیک و رویاهای طلایی بیگانه است. برای وارد کردن او به جرگه عشاق باید کوشش زیادی بکار برده شود. او نه تنها کسی نیست که گیتارش را بردارد و پایین پنجره اتاق شما آواز های عاشقانه بخواند، بلکه شما برای شنیدن یک کلمه عاشقانه از زبان او هم باید صبر ایوب داشته باشید.

راستش این است که این مرد از دوران طفولیت خود با عشق سروکار پیدا می کند منتها نه به آن مفهومی که ما انتظار داریم. احساسات عشقانه و محبت او نسبت به دیگران به صورت فداکاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به دیگران به صورت فداکاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به افراد خانواده‌،دوستان و کسانی که از او ضعیف ترند و یا دارای وضع مادی نامناسب هستند، بروز می کند. عشق واقعی او ، عشق به کار، عشق به مسئولیت و عشق به یاری رساندن به درماندگان است و این عشق چنان در او شدید است که اگر موقعیتی برای ابراز آن پیدا نکند، جدا دلگیر می شود، دلگیر از اینکه چرا این چنین بی مصرف باقی مانده است. عشق هایی که به صورت احساسات رویایی، جملات شورانگیز، اشک های سوزان و آه های جانسوز به وی عرضه بشوند به تنها در او کوچکترین تأثیری نمی گذارد، بلکه در اغلب موارد آنچنان موجب وحشت وی می گردند که اگر دو تا پا دارد،‌ دو تا هم قرض می کند تا خود را از آنچه که آن را یک مهلکه می پندارد، نجات دهد، اما اگر شما بتوانید همین مرد را در شرایط مناسبی قرار بدهید، مشاهده خواهید کرد که چطور قلب سنگش ذره ذره نرم می شود. هیچ شکی نیست که قلب او نیز راهی برای ورود عشق دارد، منتها این راه نه تنها یک شاهراه نیست، بلکه اغلب اوقات راه مخفی و پر پیچ و خمی است که بکار بردن شیوه های رایج عاشقانه به طور حتم شما را به دروازه ورودی آن رهنمون نمی کند. همچنان که کمک گرفتن از عشوه گری نیز مفید نخواهد بود.

مرد متولد شهریور در عشق بیشتر در جست و جوی کیفیت است و به همین دلیل وقایع عاشقانه زندگی او از نظر کمیت هرگز چشمگیر نیست و تازه اغلب این موارد محدود نیز به عاقبت غم انگیزی منتهی می شوند. عکس العمل او به هنگام شکست در عشق به این صورت است که خود را به شدید ترین وجهی که برایش امکان دارد،‌ در کارش غرق می کند، از اجتماع کناره می گیرد و از آن پس بیشتر از گذشته احتیاط به خرج می دهد. شما در روابط خود با مرد متولد شهریور خیلی زود متوجه می شوید که برای جلب نظر او باید دوباره بیشتر فعالیت کنید و دوباره بیشتر از دانش زنانه خود استفاده نمایید. زندگی این شخص بر پایه صداقت استوار است، و فقط به دلایل بسیار قوی و یا به خاطر یک زن فوق العاده ممکن است خط مشی خود را موقتا تغییر بدهد. مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی که تحت تأثیر صور فلکی دیگر هستند، می تواند مجرد زندگی کند و چون ذاتا به سرنوشت معتقد است اگر دید که با کسی رابطه عاشقانه پیدا نمی کند، خیلی راحت آن را به پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید که تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شکایتی هم ندارند.

با توجه به آنچه گفته شد، برایتان جالب خواهد بود اگر بدنید که علیرغم بیگانگی ای مرد با امور عشقی، او در فریب دادن زن ها تبحر خاصی از خود نشان می دهد. با عده ای از زنانی که در عشق شکست خورده اند، به گفتگو بیشینید تا ببینید که چند نفر ایشان قربانی فریب های مرد متولد شهریور شده اند.

مرد متولد شهریور مجموعه ای است از کمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی اعتنایی که در مقابل زن ها از خود نشان می دهد به سرعت نظر آنها را به خود جلب می نماید، اما با ادامه همین بی اعتنایی خیلی هم زود قلب آنان را می شکند. معمولا مرها وقتی قلب زنی را می شکنند، یا احساس غرور می کنند و یا احساس ندامت، در حالی که مرد متولد شهریور به علت داشتن حس شدید انتقاد و ایرادگیری، خود را با بی تفاوتی کامل تبرئه می کند. وقتی اندیشه کردیم که برای بدست آوردن قلب این شخص باید صبر ایوب داشت، عمل درستی را انجام داده ایم.


اگر همسر شما متولد شهریور است، بهتر است فکر انجام کارها را از سر بیرون کنید. او از بی توجهی شما به خودش، حفاظت، افکار بی سر وته، کثافت، درهم برهمی خانه، پست فطرتی واقعا متنفر است. اگر هنوز زن وی نشده اید و می خواهید راه مخفی دل او را پیدا کنید، سعی کنید همیشه خوش لباس باشید و در زیر موهایی که آرایشگاهی که تازه آنها را درست کرده، افکاری روشن و جالب داشته باشید. صحبت از مو و آرایشگاه شد، در این مورد اصلا سعی نکنید از فلان هنر پیشه سینما پیروی کنید. آرایش موی شما باید زیبا و ساده بوده موجب تعجب بیننده نگردد. این جمله اخیر را حتما به خاطر بسپارید. مرد متولد شهریور پیوسته در جست و جوی زنی است که چه از نظر جسمی و چه از نظر فکری تمیز باشد، خوب بپوشد و از پیروان مدهای عجیب و غریب نباشد.
البته منظور ما این نیست که مثل مادر بزرگ و یا حتی مادر خود لباس بپوشید اما مطمئن باشید که اگر طوری لباس پوشیدید که موجب تعجب آدم های بین سی تا چهل ساله بگردد،‌ یک قدم خیلی بلند خود را از او دور کرده اید. برای او غیر قابل تصور است که یک زن روشنفکر و فهمیده لباس های خیلی فانتزی به تن کند. رفتار دوستانه و محبت های گاهگاهی او را حمل بر چیزی نکنید، او ممکن است در یک گردش جمعی اگر شما احساس سرما کردید، اولین کسی باشد که کت خود را در بیاورد و روی شانه شما بیندازد و یا اولین داوطلب برای رساندن شما به منزل باشد، اما اگر شما صد در صد آن دختر دلخواه او نباشید،‌ هرگز آن جمله هیجان انگیز « عزیزم با من ازدواج می کنید؟ » را نخواهید شنید

معطوف کردن فکر مرد متولد شهریور به یک موضوع کار سختی نیست در حالی که نگاه داشتن او در یک چنین وضعی مشکل است. حالا، با در نظر گرفتن مطالبی که درباره خصوصیات اخلاقی یک مرد متولد شهریور گفته شد، اگر باز عشق او هستید و می خواهید با وی ازدواج کنید، می توانید به یک آینده رضایت بخش امیدوار باشید. شما صاحب شوهری خواهید شد که هوشیاری و اطلاعات وسیع او از زندگی به شما امکان می دهد تا مسائل و مشکلات زندگی را سریعا و به بهترین وجه ممکن حل و فصل نمایید. او از شما توقع نخواهد داشت که تمام عمر نقش یک دختر شوخ و شنگ هیجده ساله را ایفا کنید.

اگر از خطاهای کوچک او چشم پوشی کنید، مردی خوش مشرب و باسلیقه در کنار خود خواهید داشت، اما یادتان باشد که همین خوش سلیقگی او موجب می شود که گاهی دستش را لای درز مبل ها فرو ببرد تا ببیند که آیا خوب گردگیری شده اند یا نه؟ سعی کنید در مورد انتقاد، با او مقابله به مثل نکنید زیرا این مرد معتقد است که انتقاد منحصرا حق او است به انتقادهای او گوش بدهید و حتی به آنها بخندید. (البته نه خنده تمسخر آمیز ) و به این حقیقت گردن بگذارید که بیرون کشیدن مو از ماست جزئی از طبیعت ذاتی او می باشد. وقتی زبان به انتقاد گشود، کافی است که قدری حوصله به خرج بدهید تا آب ها از آسیاب بریزد و آن وقت خواهید دید که او همان مرد وفادار و دوست داشتنی سابق است. البته او فرشته نیست و دو تا بال روی شانه های خود ندارد، اما در مجموع شوهری است که خیلی از زنها آرزوی داشتنش را دارند.
تصویر

نمایه کاربر
Ahmaad
آخرشه !
آخرشه !
پست: 1669
تاریخ عضویت: چهار شنبه 4 مرداد 1385, 7:05 pm
محل اقامت: Kuwait
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط Ahmaad » سه شنبه 31 اردیبهشت 1387, 6:40 pm

خلاصه ای از حقیقت های غیر قابل انکار درباره من! 8)
چیزهایی که نرسی ملقب به مریم از عمد پنهان کرده بود!!!!!!
تصویر

Nersi
آخرشه !
آخرشه !
پست: 2493
تاریخ عضویت: شنبه 5 آبان 1386, 11:40 am
محل اقامت: تهران

Re: ماه تولد

پست توسط Nersi » پنج شنبه 2 خرداد 1387, 6:08 pm

:D
پسر خوب من بخشی از طالع بینی ماه ها رو نوشتم،البته مفید و خلاصه. :) چیزی رو هم سانسور نمی کنم،حالا اگه اطلاع بیشتری میخوای بگو برات بگم شهریور ماهی بودی دیگه؟ می خوای بگم با چه زنی ازدواج میکنی داغون میشی ؟ بگم؟ :D
-----> :)

نمایه کاربر
Ahmaad
آخرشه !
آخرشه !
پست: 1669
تاریخ عضویت: چهار شنبه 4 مرداد 1385, 7:05 pm
محل اقامت: Kuwait
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط Ahmaad » پنج شنبه 2 خرداد 1387, 6:10 pm

Nersi نوشته شده::D
پسر خوب من بخشی از طالع بینی ماه ها رو نوشتم،البته مفید و خلاصه. :) چیزی رو هم سانسور نمی کنم،حالا اگه اطلاع بیشتری میخوای بگو برات بگم شهریور ماهی بودی دیگه؟ می خوای بگم با چه زنی ازدواج میکنی داغون میشی ؟ بگم؟ :D

آره آره بگووو :D :D 8)
تصویر

Nersi
آخرشه !
آخرشه !
پست: 2493
تاریخ عضویت: شنبه 5 آبان 1386, 11:40 am
محل اقامت: تهران

Re: ماه تولد

پست توسط Nersi » پنج شنبه 2 خرداد 1387, 6:18 pm

اولی خصوصیات مرد متولد شهریور ماه هستش،اونایی که قبلا گفتم هم برای آقایون بود هم برای خانم ها،ولی این مختص به مرد متولد شهریور هستش.
اگه برای ازدواج هم میخوای خیلی هستش،اگه ماه خاصی مد نظرت هستش بگو برات کات کنم بزارم. :)
پیوست ها
untitled.jpgtt.jpg
untitled.jpgtt.jpg (17.68 کیلو بایت) مشاهده 10095 مرتبه
yy.jpgt.jpg
yy.jpgt.jpg (19.72 کیلو بایت) مشاهده 10092 مرتبه
-----> :)

نمایه کاربر
TNZ
پادشاه
پادشاه
پست: 6111
تاریخ عضویت: دو شنبه 9 مرداد 1385, 5:43 pm
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط TNZ » پنج شنبه 2 خرداد 1387, 7:46 pm

برای منم بزار پیلییییییییییییییز :oops: :D
°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°|__/°
°°°°°°°°°|___/°
°°° ____|___________
~~~\_SOMAYEH___//~~~
´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.

Nersi
آخرشه !
آخرشه !
پست: 2493
تاریخ عضویت: شنبه 5 آبان 1386, 11:40 am
محل اقامت: تهران

Re: ماه تولد

پست توسط Nersi » پنج شنبه 2 خرداد 1387, 8:43 pm

:)
پیوست ها
1.jpg
1.jpg (17.08 کیلو بایت) مشاهده 10077 مرتبه
2.jpg
2.jpg (7.14 کیلو بایت) مشاهده 10070 مرتبه
3.jpg
3.jpg (5.29 کیلو بایت) مشاهده 10069 مرتبه
-----> :)

نمایه کاربر
TNZ
پادشاه
پادشاه
پست: 6111
تاریخ عضویت: دو شنبه 9 مرداد 1385, 5:43 pm
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط TNZ » جمعه 3 خرداد 1387, 7:58 pm

مرسی مرسی
برا خودتم بزار :D :P
°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°|__/°
°°°°°°°°°|___/°
°°° ____|___________
~~~\_SOMAYEH___//~~~
´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.

نمایه کاربر
abri
آخرشه !
آخرشه !
پست: 3773
تاریخ عضویت: شنبه 7 مرداد 1385, 12:09 pm

Re: ماه تولد

پست توسط abri » شنبه 4 خرداد 1387, 4:22 am

منم می خوام
:oops:
ای خدا، ای فلک، ای طبیعت، شام تاریک ما را سحر کن...

Nersi
آخرشه !
آخرشه !
پست: 2493
تاریخ عضویت: شنبه 5 آبان 1386, 11:40 am
محل اقامت: تهران

Re: ماه تولد

پست توسط Nersi » شنبه 15 تیر 1387, 2:43 pm

TNZ نوشته شده:مرسی مرسی
برا خودتم بزار :D :P
واسه منو می خوای چیکار گوگول!! :P باشه می ذارم واسه عبرت بقیه :lol:
پیوست ها
tir.jpg
ویژگی خانم های با شخصیت تیر ماهی
tir.jpg (25.17 کیلو بایت) مشاهده 10039 مرتبه
tir1.jpg
و اینک ادامه ماجزا
tir1.jpg (6.27 کیلو بایت) مشاهده 10039 مرتبه
tir2.jpg
tir2.jpg (24.63 کیلو بایت) مشاهده 10038 مرتبه
-----> :)

Nersi
آخرشه !
آخرشه !
پست: 2493
تاریخ عضویت: شنبه 5 آبان 1386, 11:40 am
محل اقامت: تهران

Re: ماه تولد

پست توسط Nersi » شنبه 15 تیر 1387, 2:49 pm

abri نوشته شده:منم می خوام
:oops:
پیوست ها
1.jpg
1.jpg (23.01 کیلو بایت) مشاهده 10038 مرتبه
2.jpg
2.jpg (19.58 کیلو بایت) مشاهده 10039 مرتبه
-----> :)

نمایه کاربر
hadi
كارش درسته
كارش درسته
پست: 4070
تاریخ عضویت: چهار شنبه 4 مرداد 1385, 11:17 am
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط hadi » شنبه 15 تیر 1387, 5:13 pm

مهر چون همه زوایای شحصیتیش مثبته نزاشتی که بقیه ماهها ضایع نشن؟ :D

معرفت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم بر نمی دارد

نمایه کاربر
TNZ
پادشاه
پادشاه
پست: 6111
تاریخ عضویت: دو شنبه 9 مرداد 1385, 5:43 pm
تماس:

Re: ماه تولد

پست توسط TNZ » شنبه 15 تیر 1387, 5:44 pm

برای این نذاشته که خجالت زده نشی :lol:
°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°|__/°
°°°°°°°°°|___/°
°°° ____|___________
~~~\_SOMAYEH___//~~~
´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.

ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان